måndag 21 november 2011

Kära dagbok...

Eller hur var det som man i tiderna som 7-åring började skriva? Den här bloggen kommer att vara min dagbok som 30 åring, mitt i livet, mamma till 2 barn. Bloggen kommer att handla om mina innersta tankar, min oro, mina glädjeämnen ja allt som snurrar i huvudet på en.

Jag känner att det helt enkelt är dags att samla ner allt på ett ställe. Jag skulle väl lika gärna kunnat köpt en riktig dagbok och skrivit ner mina tankar, men det vill inte bli av. Försökte med det för en 5 år sedan när jag var mitt i min 30-års livskris... Och visst, jag skrev några rader varje kväll i nån månads tid, men sen bara blev det. Jag har en del tankar som jag inte vill dela med min familj, min man, mina barn, men som jag ändå behöver ventilera ut. Och här kommer min blogg väl till pass. Känns skönt att få vara lite anonym men ändå öppen.

Så välkommen att läsa om mig och mitt liv, lämna gärna en rad som hälsning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar