söndag 18 december 2011

En härlig weekend...

Har firat helgen tillsammans med en av de käraste människorna i min omgivning, med min man på tumis :) Måste säga att vi hade det helt otroligt skönt och trevligt i varandras sällskap. Och nog är det ju viktigt att man klarar av att släppa vardagen och bara umgås med varandra utan stress och vardagsbekymmer. Och tack Popeda för en helt underbar konsert, sällan har man varit på en sån plats där fiilisen varit sååååå god alltså...

Men annars, i förra veckan på torsdagen opererade jag ut en visdomstand, så nu har jag visdomen i en lite påse. Efter att jag fått båda flickorna har jag även fått 2 visdomständer och båda har jag fått riva ut, dom ryms helt enkelt inte. Nog är naturen intressant som har kommit på ett sådant fenomen att man skall få tänder, när man är fyllda 30 år... Och jo, nu efteråt känns det nog att dom tagit bort den, dom var tvungna att borra i benet för att få ut den, de var så trångt :( Månne inte värken ger sig till julen, hoppas jag. Annars är detta en bra bantningskur när man bara kan tugga på ena sidan och äta små små bitar.

Nu senast denna vecka är det väl dags att förbereda inför julen. Skall laga potatislåda så ingredienser måste inhandlas, städa, ta in granen, packa julklappar, gå på lite glögg visiter, så program finns det nog ;) Men om den där rätta julkänslan skulle vilja infinna sig, hallå var är du???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar